Terapi Seç

KOZMETİK AKUPUNKTUR

25 Haziran 2019

Yıllara meydan okumak mı istiyorsunuz?

Botoks, dolgu, lazer, kimyasal uygulamalar, estetik cerrahi gibi girişimlerden ürküyorsanız, doğal yollarla gençleşmek ve yıllara meydan okumak istiyorsanız ilk tercihiniz kozmetik akupunktur olmalıdır.

Kozmetik akupunktur, daha genç ve daha sağlıklı görünmenizi sağlayan yüz estetiği ve anti-aging tedavisidir. Amacımız cildin kendini onarması sonucunda yenilemesini sağlayarak, elastin ve kollojen salgısını güçlendirmek ve böylece yüzümüzde var olan çizgilerin bir miktar hafifleyerek giderilmesini sağlamaktır. Kozmetik akupunktur ile kişilerin kendisini daha dinç ve sağlıklı hissetmesini sağlamaktır. Aynı zamanda mimikler ve yüz ifadeleri doğallığını kaybetmemektedir.

Kozmetik Akupunktur’un yan etkisi bulunmamaktadır. Anti-aging tedavisi ile kişinin yaşlılık belirtilerini yavaşlatarak sağlıklarını korumaktadır. Bu nedenle de cilt üzerindeki kırışıklık ve çizgilerin oluşup derinleşmesini beklemeden 30-40 yaş aralıklarında önlem alınmaya başlanmalıdır.

Sağlıklı bir gelişim sağlamak için kişinin sağlıklı alışkanlıklar benimsemesi önemlidir.

Su tüketimi arttırılmalı

Sigara tüketilmemeli

Güneşten koruyucu nemlendiriciler kullanılmalı

Doğal anti-gaingli ürünler kullanılmalıdır.

Danışanlarımızın sigara tüketimleri sürdüğü ve önerilen güneşten korunma yöntemlerini kullanmadıkları durumlarda tedavi süreci olumsuz etkilenecektir. Böylece istenilen durumun elde edilemeyecek olması sebebi ile kişiler tedaviye alınmayacaklardır.

Alınan olumlu sonuç ve bu sonucun hızları kişiden kişiye değişmektedir. Yaş ilerledikçe oluşan çizgi ve derinliklerin geri döndürülebilme olasılığı gittikçe azalmaktadır. Bu nedenle başarı şansı düşebilmektedir. Tedavi sonucunda elde edilen olumlu sonuç genel akupunktur tedavilerimizde olduğu gibi bazen çok kısa bir sürede tedavinin hemen ardından görülmektedir. Bazen de yavaş yavaş tedavinin bitimine doğru etki ettiği görülmektedir. Bu durum kişinin yaşı ve cildi üzerinde ki harabiyete göre değişiklik göstermektedir.

Bazı durumlarda kişi kendini daha zinde ve sağlıklı hissetmektedir. Ancak tedavisi planlanan hastalık için genel akupunktur tedavisinde ortalama %20-30, kozmetik akupunkturda %10 civarında kişiyi ve doktoru memnun edecek gelişme olamayabilir.

Tedavi 5 hafta sürmektedir. Haftada 2 kez, ardından 2 ay ayda bir kez uygulanmaktadır. Rutin sağlık noktasının devamı için en az 4-6 ay arasında bir kez olmak üzere haftada 2 uygulama gerekmektedir. İlk 12 seans temel tedavidir.  Asla aksatılmadan uygulanmak zorundadır. Kozmetik Akupunktur aksatılmaması gereken bir tedavi şeklidir.

DR. Fulya TOPKARA

Posted in Genel by admin